Je nejčastěji využívanou možností. Vystřižené grafické prvky se v potřebných tvarech a rozdílných barvách našívají na jednotlivé panely obalu. Technika je vhodná zejména pro nápisy, loga a motivy s jasnými konturami či jednolitými barvami. Výhodou této grafiky je její jednoduchost, prvky lze navíc v případě potřeby odpárat a přešívat (například při ukončení reklamní kampaně nebo sponzoringu). Nevýhodou je potom mírné zvýšení hmotnosti obalu.
Prvky se všívají přímo do textilie, která se po nastříhání a poskládání barev sešívá dohromady v jeden panel. Díky tomu je obal o něco lehčí, na druhou stranu je pracnější. Delší doba výroby pak zvyšuje i výslednou cenu. Grafiku navíc není možné z panelů jednoduše odstranit, jako je tomu u našitých prvků. Používá se převážně pro jednoduché větší motivy, například písmena (větší než 3 m) nebo plochá loga.
Pro výrobu obalů s fotorealistickými prvky (ať už jde o skutečné fotografie nebo jen složitá loga s barevnými přechody, stínováním apod.) používáme vlastní speciální technologii sublimačního tisku. Ta nám na základě bitmapové grafiky umožňuje vytisknout na textilii libovolný motiv.
Pomocí ní dochází k obarvení vláken tkaniny (tiskne se na její nezatřenou stranu). Tisk se stává nedílnou součástí textilie, která se následně vyznačuje zvýšenou stálobarevností a mechanickou odolností, na rozdíl od běžnějšího tisku na zátěr.
Výhodou tohoto typu grafiky je naprostá volnost ve výběru motivu, nevýhodou potom potřeba vysoce kvalitní tiskové předlohy a související vyšší cena hotového obalu.
Tištěné panely se obvykle všívají, mohou se ale i našívat – vždy záleží na konkrétní situaci.