Jen minimum vyrobených balónů tvoří pouhé různobarevné panely seskládané k sobě do ploch či pruhů, naprostá většina na sobě nese nějakou grafiku, ať už jde o logo majitele, sponzora, či zvětšené umělecké dílo.
Kombinací různých technik je možné dnes přenést na plochu balónu v podstatě jakýkoli motiv nebo grafický prvek, záleží pouze na Vašem vkusu a dostupném rozpočtu. Používají se čtyři základní technologie výroby grafiky:
Našitá grafika
Představuje nejčastější, "základní" možnost. Grafické prvky se vystříhají do potřebných tvarů a barev a našijí se na jednotlivé panely obalu. Používá se pro nápisy, loga a prvky s jasnými konturami a jednolitými barvami. Její výhodou je jednoduchost a možnost pozdějšího odpárání grafiky (například při skončení kontraktu se sponzorem). Nevýhodou je pak mírné zvýšení hmotnosti obalu.
Všitá grafika
Všívá se přímo do panelů - ty jsou přestříhány a skládány z více barev. Výhodou je nižší váha, nevýhodou znatelně větší pracnost, a proto i vyšší cena. Nelze ji také z obalu jednoduše odstranit. Používá se pouze pro jednoduché větší prvky grafiky (např. písmena 3 m a vyšší, plochá loga, apod.).
Digitální tisk PHOTOART2
Pro umístění fotorealistického motivu na obal (ať už jde o skutečnou fotografii nebo jen složité logo s barevnými přechody, stíny apod.), se používá speciální technologie sublimačního tisku, kterou lze vytisknout libovolný motiv na bázi bitmapové grafiky. Pomocí této unikátní technologie dochází k obarvení vláken tkaniny (tiskne se na její nezatřenou stranu), čímž se tisk stává neodělitelnou součástí textilie. Vyznačuje se pak zvýšenou barevnou stálostí a mechanickou odolností, narozdíl od běžnějšího tisku na zátěr.
Výhodou tohoto typu grafiky je naprostá volnost motivu, nevýhodou pak nutnost velmi kvalitní tiskové předlohy a vyšší cena. Obvykle se tištěné panely všívají, ale mohou se i našívat - záleží vždy na konkrétním případu. Také vzhledem k tomu, že textilie je během tisku krátkodobě vystavena teplotě 210°C, nelze tuto technologii aplikovat na polyamidovou tkaninu.